FANDOM

Elder jest małym miasteczkiem położonym w północnej części Elios, rządzonym przez lorda Robo, ze względu na rozwój techniczny jaki dokonał się w tym miasteczku.Żyje się w nim raczej zamożnie ,w środku miasta znajduje się ogromny posąg przywódcy.
Plik:Pomnik Wallego.png

Mieszkańcy Elder potajemnie planowali obalenie rządów Robo, gdyż twierdzili, że ich przywódca planuję rozpocząć spisek dla własnych korzyści.Na szczęście Elsword i jego grupa przybyli w samą porę, aby zapobiec zejściu przywódcy na złą drogę!

NPC Miasteczka

Leila

Właścicielka sklepu z akcesoriami. Sprzedaje różnego rodzaju akcesoria, które wzmacniają, także siłę ataku.Mimo, iż na to nie wygląda, kiedyś była złodziejaszkiem.

Pan Andrzej

Ten wyrafinowany człowiek ma wiele sklepów.Wszystko co ma, zawdzięcza własnej pracy.Jego produkty są świetnej jakości.

Ekko

Alchemik.Swoją pracę zawdzięcza rodzicom, którzy wysłali ją na alchemię.Często eksperymentuje ,wstępując tym samym na grząski grunt.Bardzo lubi słodycze,a szczególnie lizaki.

Lenard 

Jest właścicielem sklepu z wyposażeniem .Ludzie często boją się jego wyglądu i lekko zrzędliwego charakteru, ale jest on tak naprawdę miłym człowiekiem. Ma siostrę, którą można spotkać w Obozowisku. Tak samo jak on zajmuje się wyposażeniem.

Standardowe NPC 

Aranka, firma COBO

Jeden z pracowników COBO. Często w podróży. Dzięki swoim umiejętnościom społecznym i negocjacjom idealnie nadaje się do roli jaką wypełnia.Można u niej zarejestrować gildię. Często to u niej dostaje się misje eventowe.Jej siostrą jest Laura, bankier COBO.

Camilia

Ta zadziorna, ale jakże czarująca osóbka zajmuję się walkami PvP. Można u niej także otrzymać misje na umiejętności.Dużo swojego wolnego czasu spędza na walce. Można u niej kupić, bądź wymienić stroje do PvP,  zakupić formularze meldunkowe i kamienie rzemiosła.

Laura,bankier COBO

Jest dość nieśmiała, ale za to można jej podarować każdy przedmiot bez obaw. Przedmioty można odbierać i chować, kiedy się tego zapragnie. Jej siostrą jest Aranka. Można odnieść wrażenie, że Laura żałuje tego, iż nie jest podobna do siostry. Pewnego dnia znalazła smocze jaja, a smoki które się z nich wykluły dość ją polubiły.

Wygląd Elder

Okolice wookół Elder

Brama Zamku Robo

Pamiątkowy Most Robo

Bliźniacze Strażanice

Plansze

Księżycowy Las
Jaskinia Bendersa
Ściek

Strażnica

Zamek Robo

Więcej z Fandomu

Losowa wiki