FANDOM

Historia

Obywatele Elder chcą pomóc grupie jakoś powstrzymać spisek.Ale wpierw muszą znaleźć sposób, aby dostać się do zamku.Z pomocą przychodzi im właścicielka sklepu, z akcesoriami, Lucy.Która ma barwną przeszłość złodziejaszka.Zespół znajduje tajne przejście do zamku.Elsword i jego ekipa po walce znajdują naszyjnik, który Benders używał, aby strzelać z lasera podczas walki.Chociaż nie wiedzą dokładnie czym on jest.Są świadomi tego, że został przyznany przez lidera miasta.

Poziomy Trudności

Poziom Trudności Mapa
Łatwy

Trudny

Ekspert

Wrogowie

Potwór Opis Potwora

Mały Żołnierz

Teraz zamiast złodzieja.Dla Bendersa pracuje żołnierz.Sprawnie operujący nożem, ale co żołnierz robi w takim miejscu?

Duży Żołnierz

Zamiast złodzieja, który używał swoich pięści.Dla Bendersa pracuje żołnierz.Chwila...Co u licha żołnierze robią w takim miejscu?

Myszy

Myszy lubują w brudnych miejscach.Takich jak to!

Lepiej szybko to zniszcz!Wychodzą, z tego miejsca.Kolejne partie myszy.

Biały Czaroduch

Duch, który wędruje po ściekach.Potrafi korzystać z magii i tworzyć kule ognia, więc lepiej uważaj!

Boss:Benders

Benders pojawia się poraz kolejny!Ale coś z nim jest nie tak...

Umięjętności:

-Benders robi chuśtawkę wprost na Ciebie!

-Kiedy Benders ma 1/4 swojego HP.Powoli odzyskuje je.Z lekka dostając agresywnych impulsów.W czasie robienia tej umiejętności jest nietykalny.

Laser:jego najsilniejsza umiejętność.Strzela on laserem, z naszyjnika.

Dropy z Bossów

Obraz Nazwa Klasa Siła
Magiczny Naszyjnik Bendersa Wszystkie

Krytyczne Trafienia +2%

Dodatkowe Informacje

  • Pierwotnie Benders miał koszulę.
  • W historii Benders uciekł po przegranej.Bohaterowie sugerują nam, że nie zaprowadzili go do aresztu, tylko do wydania.Lecz opcja druga wydaje się troszkę komiczna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki